Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Karren om van te dromen: Volvo V60 plug-in hybrid en Lamborghini Aventador

    Volvo V60 plug-in hybrid Het klinkt als sciencefiction, maar Volvo belooft volgend jaar [...]

30/04/2011

Onderwatercamera in je duikbril

  Leuk nieuws voor snorkelaars, duikers en liefhebbers van zwemsters in bikini: Liquid Image brengt [...]

29/04/2011

Zoek niet te snel een kot

Ook al start het volgende academiejaar pas in september, toch zijn veel toekomstige studenten al gestart [...]

29/04/2011