Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tom Boonen in eigen radioprogramma

Tom Boonen stoot Bram Willems vrijdag 13 mei van zijn radiostoel. Boonen mag die dag een uur lang zelf [...]

05/05/2011

Brusselse studenten promoten hun stad

Niemand lijkt het te beseffen, maar met haar 75.000 studenten is Brussel de grootste studentenstad van [...]

04/05/2011

Dagboek van een eerstejaars: Veel gratis bier, vettig voedsel en promo

Ik maakte van de afgelopen weken gebruik om terug op adem te komen en zelfs het nodige studiemateriaal [...]

03/05/2011