Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Trouwt Jennifer Aniston met George Clooney?

Eeuwige vrijgezel Jennifer Aniston is het daten beu. Wat haar vooral stoort is het feit dat de hele wereld [...]

11/04/2011

Studenten kiezen voor rust en stilte van abdijen

Het is paasvakantie en de meeste studenten hangen weer boven hun cursussen. Niet iedereen kan thuis of [...]

11/04/2011

Huurfietsen voor Gentse studenten nu nog goedkoper

Naast de gekende gele huurfiets kunnen de Gentse studenten vanaf nu ook met de ‘Torpedo’ door de stad [...]

11/04/2011