Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student Geneeskunde oudste van Vlaanderen

Johannes Warnink is 78 en zit als vrije student in zijn achtste jaar Geneeskunde. Ondanks een leeftijdsverschil [...]

07/04/2011

Antwerpse hogescholen smelten samen

De Antwerpse Artesis en Plantijn Hogeschool plannen een samensmelting. Met een aanbod van 22 bacheloropleidingen [...]

06/04/2011

SM-studenten willen samenkomen in Gentse unief

Gent telt studentenclubs van allerlei consoorten en nu dus ook een SM-studentenclub, genaamd Kajira. [...]

06/04/2011