Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Red Bull gaat mobiel

Na het ongekende succes als energiedrank en de talloze sportevenementen van Red Bull, mikt het bedrijf [...]

05/04/2011

Dagboek van een eerstejaars: No sex, beer and parties

Alle cursussen in mijn bezit, een nieuwe wekker en een stad vol bibliotheken. De toestand was dus optimaal [...]

05/04/2011

Rechtenstudenten HUB doen het ook in het Frans

Een uniek uitwisselingsakkoord zorgt ervoor dat de studenten Recht aan de Hogeschool-Universiteit Brussel [...]

04/04/2011