Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Weg met de krokusvakantie?

De directie van de Lessius Hogeschool in Mechelen denkt erover om de krokusvakantie af te schaffen en [...]

28/03/2011

Studenten met acteertalent gezocht

Studenten met een passie voor film hebben nog tot 31 maart de kans om deel te nemen aan de wedstrijd [...]

28/03/2011

Opleiding ‘wijnbouwen’ populair bij studenten

Gisteravond kreeg de eerste lichting Gentse studenten hun diploma wijnbouwer. Wie interesse heeft om [...]

28/03/2011