Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

DREAM-actie helpt studenten op weg naar droomberoep

Op donderdag 24 maart gaat de dertiende editie van DREAM van start, waarbij meer dan 12.000 jongeren [...]

24/03/2011

Sexy playmates nemen bad in hartje Londen

Gisteren vierden we met z’n allen, of wie ervan op de hoogte was tenminste, World Water Day. Om het hele [...]

23/03/2011

Duitse studenten overrompelen VUB

Aan de Vrije Universiteit Brussel heeft vandaag al 15 procent van de studenten een buitenlandse identiteitskaart [...]

23/03/2011