Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Amerikaanse universiteiten lanceren verbod op blote billen en borsten

In de scholen van de Amerikaanse staat Arkansas geldt vanaf nu een nieuwe kledingsregel. Studenten die [...]

04/04/2011

Ronde van Vlaanderen is 20 miljoen euro waard

Vandaag zullen vele wielerfans opnieuw naar Brugge trekken om de start van de Ronde van Vlaanderen live [...]

03/04/2011

900 studenten al liftend naar Venetië

Jongeren uit drie verschillende studentensteden gaan deze zomer de strijd met elkaar aan tijdens de tweede [...]

03/04/2011