Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hollywoodactrices kopen universiteit om voor dochters

Moeders gaan soms heel ver om ervoor te zorgen dat hun kinderen op een deftige universiteit terecht [...]

20/03/2019

Aftellen: Game of Thronesbar komt naar Antwerpen

Binnen exact vijfentwintig dagen begint ein-de-lijk het nieuwe en laatste seizoen van Game Of Thrones. [...]

20/03/2019

Nostalgie: Nickelodeon zendt eerste seizoen van Het Huis Anubis uit

Hevige discussies op de speelplaats, scènes naspelen met een zelfgekozen Fabian en Nienke, lachen [...]

19/03/2019