Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Melita, Yentl en Audrey werken flexibel en 'they like it'

Wat doen jullie als job? Melita: Ik werk in de hospitality sector waarbij ik op verschillende evenementen [...]

22/03/2019

Reserveer gratis je GUIDO STUDENT BOX en beat the blok!

Binnenkort is het weer tijd om een voorraadje energiedrank in te slaan, je vrienden 20x per dag te taggen [...]

22/03/2019

CEO's geven studenten tal van tips op #MarketHappening

‘Sold out’, stond met grote letters te lezen op de website van #MarketHappening, dat op 14 [...]

21/03/2019