Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kyra Gantois (20), het meisje naast Anuna: “Ik ben mij gaan inschrijven aan Thomas More, maar voor de rest heb ik die school amper gezien.”

Jouw leven is plots wel veranderd, hé? Kyra: Inderdaad. Vroeger was ik gewoon zo’n typische [...]

12/04/2019

Bromances en gebroken hartjes: Twitter over de allerlaatste aflevering van Blind Getrouwd

We zijn uit ons lijden verlost: de laatste aflevering van Blind Getrouwd was gisteren op tv. Het was [...]

09/04/2019

Wablieft? Disneyfilms zijn slecht voor je

Zo goed als iedereen is opgegroeid met Disney. Kwam er een nieuwe film uit, dan storm(d)en we massaal [...]

08/04/2019