Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 redenen om nu meteen voor je (voorlopig) rijbewijs te gaan

1.      Je hoofd is nog fris en je hersenen getraind, dus je zal de theorie makkelijker [...]

16/03/2019

Check deze vijf voetbaltips van futsal-legende KARIM BACHAR

Karim Bachar gaat samen met Eleven Sports onze nationale winnaar van Red Bull Neymar Jr's Five klaarstomen [...]

15/03/2019

Yes please: Amsterdamse club serveert cocktails in het ballenbad

Als kind was het een competitie om het vetste verjaardagsfeest te geven. Dé plek bij uitstek: [...]

15/03/2019