Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zoveel kost het om op kot te gaan

Het Centrum voor Budgetadvies en -Onderzoek van de Thomas More-hogeschool heeft enkele opvallende [...]

10/09/2018

13 redenen waarom je beter even nadenkt over een tattoo

1. Tel best eerst je vingers vooraleer je er een woord op laat tattooëren, beter een te veel dan [...]

09/09/2018

Student prankt McDo 51 dagen lang

McDonald's filialen hangen vol kaders en posters van random happy people. Echt waar. Je moet er [...]

07/09/2018