Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Reizen en poen scheppen, deze twee kerels doen het ons voor

Reizen hoeft geen geld te kosten, integendeel, af en toe kan je er zelfs een pak geld mee verdienen. [...]

25/07/2018

Win een kotmake-over ter waarde van 1000 euro

Eindelijk een betaalbaar kot gespot, maar ogen de muren zelfs bij deze temperaturen koud en kil? Wil [...]

23/07/2018

De betekenis van jouw dromen

Achtervolgd worden Je probeert iets te ontvluchten. Misschien onbewust, dus het kan zijn dat je [...]

20/07/2018