Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Journey of Sound to Paris: Bikers edition

Begin juli trokken we als trotse partner van Journey of Sound mee met honderden studenten naar Hongarije [...]

04/09/2018

HIJ IS ER: de nieuwe Guido Gids boordevol deals en info

Zowel voor wie zijn of haar eerste schuchtere stappen zet op de campus als voor doorgewinterde studenten [...]

02/09/2018

Waar ga je best zitten in de les als je goede punten wil halen?

Vooraan de nerds die topscores halen en achteraan de studenten die 't geen bal interesseert? Daar [...]

31/08/2018