Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De eerste obstacle swim van Europa, binnenkort in België

Wie helemaal warm wordt van obstacle runs, kan binnenkort afkoelen tijdens de eerste obstacle swim van [...]

07/08/2018

Binnenkort WK verstoppertje in Ikea

Elke student jaagt zo'n beetje dezelfde dromen na: slagen in eerste zit, slagen in tweede zit, Harry [...]

06/08/2018

Deze mini-dieren zijn zó schattig dat we ze NU willen knuffelen

Akkoord, katten zijn snoezig en honden zijn stoer, maar wie écht wil uitpakken met z'n huis- [...]

05/08/2018