Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Blokbar' moet laatste loodjes draaglijk maken

Al tien jaar op rij zendt Leuvense studentenradio Radio Scorpio op het einde van de examens een blokspecial [...]

25/01/2018

Download nu de jaarkalender 2018

Vergeet die kalender die je oma gratis van de bank kreeg, voor 2018 hebben wij een leukere gemaakt. [...]

23/01/2018

Waarom je beter studeert in een koffiebar

Uit een onderzoek aan de universiteit van Sydney blijkt dat een geluidsniveau van 85 decibel, wat te [...]

23/01/2018