Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meest gelezen in 2017, plaats 2: Tv-makers op zoek naar mensen die écht niet kunnen zingen

Ambieer je een zangcarrière maar ontbreekt de stem? Droom je ervan om het Sportpaleis te doen [...]

30/12/2017

Meest gelezen in 2017, plaats 4: Waarom laatkomers leuke mensen zijn

Hoewel de Amerikaanse Diana DeLonzor, expert in timemanagement, in haar boek ‘Never be late again’ [...]

28/12/2017

Meest gelezen in 2017, plaats 6: Deze goedkope rosé van Lidl is één van de beste wijnen ter wereld

Er zijn veel mooie dingen in het leven, maar dit nieuws maakt er een waar feest van. Tijdens de fameuze [...]

26/12/2017