Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Singles gezocht voor KURKDROOG datingprogramma

Het olijke duo van Kurkdroog, dat bekend is van de heerlijke comedyfilmpjes, is op zoek naar singles [...]

22/12/2017

Meest gelezen in 2017, plaats 10: Deze studierichting telt de meeste knappe vrouwen

Elke studierichting telt wel een paar hunks of babes waar iedereen in de klas over dagdroomt tijdens [...]

22/12/2017

Calm: de app voor stresskippen tijdens de blok

Slaap je slechter tijdens de blok of de examens? Wil je alles uit je pauze halen, zodat je erna met [...]

20/12/2017