Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Testen: Snapchat-app voor nudes

Wil je een pikante dickpic of nipslip doorsturen naar je nieuwe vlam zonder het risico te lopen dat [...]

26/04/2017

Waarom je eten waar een vlieg op landt beter wegsmijt

De zomer is op komst en brengt zoals elk jaar een zwerm vliegen mee. Je zit lekker te barbecueën, [...]

26/04/2017

Kom supporteren (en pintelieren) op de 12urenloop in Gent

Op 26 april is het weer 12urenloop, de leukste sportwedstrijd voor Gentse studenten. Maar liefst twaalf [...]

25/04/2017