Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het vingerafdruk-slot op je smartphone is niet zo veilig als je denkt

We maken er een echte hobby van om de cijfercodes van onze vrienden te kraken. We willen niets liever [...]

23/04/2017

Studente vraagt crush uit met een Powerpointpresentatie

De aandacht van je crush opeisen is nogal een karwei. Hoe spring je bij hem of haar in het oog? Hoe [...]

22/04/2017

Onderzoek wijst uit dat we thee fout drinken

Thee is zowat het gezondste drankje op aarde en mensen drinken het al eeuwenlang. Het is een ideaal [...]

22/04/2017