Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De ultieme relaxatie: test de reuzenschommel

Wanneer je hoofd vol zit van al die blokmaterie en uitgestelde deadlines is ontspannen soms moeilijk. [...]

22/04/2017

De eerste pizzarun van Europa is een feit en het is dichterbij dan je denkt!

Nu het zonnetje in het land is, denken we waarschijnlijk allemaal hetzelfde: “Dat is zeker 5 kilo [...]

22/04/2017

Gespreksstof voor tijdens je tinderdate

Tinder wordt in het algemeen niet zo serieus genomen. Velen zien dat swipen achter een schermpje een [...]

21/04/2017