Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuw: bier om in de douche te drinken

Je gruwelt van het idee sociaal contact te hebben zonder pint achter de kiezen? De Zweedse brouwer PangPang [...]

06/01/2017

Raadsel: tweelingbroer wordt als eerste geboren, maar is toch de jongste. Weet jij hoe?

Alsof tweelingen op zich nog niet verwarrend genoeg zijn. Samuel Peterson werd als eerste geboren, maar [...]

05/01/2017

Dit zijn de beste dagen om een reis te boeken

Wie slim boekt, bespaart. Uit een trendrapport van reiswebsite Expedia blijkt dat januari veruit de [...]

04/01/2017