Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nooit meer je fiets kwijt na avondje stappen met dit gadget

In studentensteden krioelt het van de fietsen. Vind de jouwe maar eens terug met een stuk in je kraag. [...]

23/12/2016

Er zijn 4 types dronken mensen, bewijst onderzoek

Incasseerde jij ook al eens een kopstoot van je beste vriend toen die dronken was? Dan is hij waarschijnlijk [...]

22/12/2016

Naar grappige filmpjes kijken maakt je productiever

Naar grappige filmpjes kijken tijdens de blok is misschien toch niet zo’n slecht idee. Onderzoek [...]

21/12/2016