Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Examenstress? Teleblok!

Moe, mooie films op tv of simpelweg lui? Geen excuus! Studenten die willen slagen, moeten hun neus in [...]

24/12/2016

Waarom het oudste kind het slimste is

Het oudste kind van een gezin doet het meestal beter op school dan jongere broers en zusjes. Dat zegt [...]

24/12/2016

Zo scoor jij die droomjob in 2017! (win shoptegoed voor jouw sollicitatieoutfit)

Het nieuwe jaar komt er gauw aan. Het is de tijd voor goede voornemens en veranderingen. Misschien loop [...]

23/12/2016