Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Snel afgeleid? Goed nieuws!

Voor sommigen gaat studeren vlot, terwijl andere studenten voortdurend uit hun concentratie worden gebracht. [...]

29/12/2016

NSFW: 10 hilarische dronken sms’jes: “Je lijkt op een worm met rubberlaarsjes aan”

Vorige maand gaven we 7 tips weg om geen dronken sms’jes te versturen. Als je nog niet overtuigd [...]

28/12/2016

5 redenen waarom je vanaf nu beter naakt kan slapen

In de winter als het buiten ijskoud is lig je liefst van al met een dikke flanellen pyjama in bed, maar [...]

28/12/2016