Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat als… je lever wraak zou nemen?

Drink jij weleens een glaasje? Of een paar glaasjes? Of een vat? Ethan Grimes ook. Maar nu heeft zijn [...]

05/10/2016

Frankrijk verwent pendelstudenten met kortverhaalautomaten

Een jaar geleden liep er een testproject in het treinstation van Grenoble, waarbij reizigers gratis [...]

04/10/2016

600 studenten moeten van KU Leuven hun studie stopzetten

Wie er niet in slaagt om na drie zittijden drie vakken met succes af te ronden, mag niet meer starten [...]

04/10/2016