Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerpse studenten zijn gebuisd… of nee, toch niet

Twintig studenten uit de lerarenopleiding van de Antwerpse AP Hogeschool waren in eerste instantie gebuisd [...]

19/09/2016

Gents Universitair Koor (GUK): “Laat die tong maar flapperen”

Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Alle studenten van de associatie UGent kunnen deel uitmaken [...]

18/09/2016

De raarste profs ter wereld

Amerikaanse talkshowhost Jimmy Fallon heeft de hashtag #myteacherisweird gelanceerd op Twitter om zo [...]

17/09/2016