Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

"Een vrouwenclub zonder drama"

Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Wij zijn een vrouwenclub met leden uit verschillende [...]

10/09/2016

“NASA zoekt 70.000 luiaards voor goedbetaalde studie”

Op internet circuleert een vacature van NASA die zowat elke student interessant in de oren klinkt: 18.000 [...]

09/09/2016

Examenvraag brengt spijbelaars schaamrood op de wangen

‘Dovahkid’ heeft op Reddit een foto gepost van een opmerkelijke examenvraag die hij en zijn [...]

08/09/2016