Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

"Helemaal naar de Kelten"

  Naam studentenvereniging? De Kelten   In welke studentenstad zit de club? Leuven   Over [...]

24/09/2016

Studente schrijft paper na enkele pinten… en dat ziet er zo uit

Bij veel mensen komen de woorden er wat vlotter uit als ze gedronken hebben  – of dat denken [...]

23/09/2016

Leuvense studente laat lief examen maken

Twee jaar lang schakelde een studente aan de KU Leuven haar lief in om te slagen voor de examens. Hij [...]

22/09/2016