Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student bedenkt geniale manier om stiekem te slapen in de les

Op internet vonden we een filmpje van een student waarop te zien is hoe hij stiekem kan slapen in de [...]

30/08/2016

Student hackt website van president om examenuitstel te krijgen

De politie in Sri Lanka heeft een 17-jarige aangehouden omdat hij de presidentiële website had [...]

30/08/2016

Er komt nu toch een ‘Float Party’

Vorig jaar nodigden de organisatoren van Route du Soleil iedereen uit voor The Big Raft, een ‘floating [...]

29/08/2016