Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat élke (pendel)student zou kunnen gebruiken: ‘the NodPod’

Een tijdje geleden vertelden we jullie al over Hypnos, de hoodie met opbaasbare kap als kussen, maar [...]

21/08/2016

Waarom je beter geen sportresultaten op Facebook post

Ben of ken jij iemand die telkens iets op Facebook plaatst voor of na een sportprestatie? Hoogstwaarschijnlijk [...]

20/08/2016

Tweede zit? 11 hilarische en herkenbare tweets

Tweede zit? Hoe pijnlijk het ook mag zijn... Je staat er niet alleen voor. Zoek maar eens op de hashtag [...]

20/08/2016