Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Brit wordt wakker met kater … en bus?

De 27-jarige Britse DJ Davie Little schrok zich een bult toen hij na een avondje uit in Ibiza z’n [...]

26/08/2016

Studenten protesteren met dildo's tegen wapenwet

In Texas mogen studenten vanaf dit academiejaar vuurwapens meenemen naar de les, zodat ze zich kunnen [...]

25/08/2016

Vrienden overnachten in Ikea

Op internet circuleert een filmpje waarin we zien hoe twee vrienden de nacht doorbrengen in Ikea. Bram [...]

25/08/2016