Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studentes verwelkomen eerstejaars (en hun papa's) met kinky spandoeken

Vorig jaar schreven we nog een artikel over Amerikaanse studenten die hun vrouwelijke collega’s [...]

18/08/2016

Studente pakt uit met ultieme blokhulp

Gül Akcaova (23), student Business Management aan Hogeschool Utrecht, heeft een app ontworpen die [...]

18/08/2016

Wat doet die gigantische rode bal in Antwerpen centrum?

Tussen 19 en 28 augustus maakt een grote rode bal een tournee door het centrum van Antwerpen, en duikt [...]

17/08/2016