Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gent vindt oplossing voor wildparkerende fietsers

Studenten doen het maar al te vaak: ze parkeren hun fiets tegen een paal terwijl ze even een boodschap [...]

11/02/2015

Club in de kijker: De Flamingo’s

  In welke studentenstad zit de club? Antwerpen Over welke opleidingen ontfermt de club zich? [...]

10/02/2015

99 cent voor pintje uit protest tegen fakbar

De Antwerpse fakbar die morgen haar tapkranen openzet op de campus van de Thomas More Hogeschool doet [...]

10/02/2015