Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Grappigste afwijzingsbrief van Harvard ooit

In Amerika zijn studenten volop aan het solliciteren om toegelaten te worden tot een universiteit, maar [...]

07/02/2015

Studeer sociologie met Cristiano Ronaldo

Ronaldo-lovers en Ronaldo-haters: het is weer tijd om jullie te verdelen, want een  Canadese universiteit [...]

07/02/2015

Alcohol verlengt de levensduur

Heb je je voornemen om minder alcohol te drinken in 2015 nog niet kunnen waar maken? Geen zorgen, wetenschappers [...]

07/02/2015