Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Poetweet giet je tweets in een gedicht

Er schuilt een dichter in jou. Of dat kun je je volgers op Twitter toch laten geloven in drie eenvoudige [...]

06/02/2015

Gebuisd? Deze miljonairs haalden het zonder diploma

Iedereen kent dat stekende gevoel recht in het midden van je borstkas wanneer je een slecht examen gemaakt [...]

06/02/2015

Zoveel korter is de nachtrust van smartphonegebruikers

Dat je smartphone meenemen naar bed geen goed idee is, klinkt niet onbekend in de oren. Maar nu bewijst [...]

06/02/2015