Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gratis drank in ruil voor smartphoneloze avond

Dat we slechter functioneren zonder onze gsm, bewees een vorig artikel al. Maar een Ierse café-uitbater [...]

03/02/2015

Zo zal je in de nabije toekomst shoppen

Aanschuiven in een ellenlange wachtrij, zoeken naar andere kleuren van je favoriete kledingstuk of wachten [...]

03/02/2015

Monopoly vult doos met écht geld

In plaats van op café te pintelieren, nodig je je vrienden beter uit om een avond Monopoly te [...]

03/02/2015