Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit leert studenten selfies maken

Selfies waren hot in 2014, maar de trend is verre van voorbij. Het Britse City Lit College neemt het [...]

06/01/2015

Collectief blokken? Deze app vertelt je waar en wanneer

Studenten van de KU Leuven hebben een applicatie in elkaar geknutseld die in de blokperiode handig van [...]

06/01/2015

Wat je óók nog kan via Google

Google komt altijd wel handig van pas, maar ken jij alle kunstjes van deze trouwe vriend? Wist je bijvoorbeeld [...]

05/01/2015