Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studietips voor nachtraven

Een goeie nachtrust is belangrijk, maar soms zit er niets anders op dan een nachtje doordoen om een [...]

30/12/2014

Meest gelezen in 2014 (4): 11 manieren om een date te versieren in de bib

Artikel dateert van 4 juni 2014 ’s Zomers bereiken hormonenspiegels aller lande vaak ongekend [...]

28/12/2014

11 celebrity blogs die je moet volgen

1.Beyoncé Knowles-Carter - Amerikaanse R&B-zangeres, songwriter, actrice, modeontwerpster… - [...]

27/12/2014