Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meest gelezen in 2014 (7): Studente drukt blote borsten tegen dakvenster

Artikel dateert van 11 maart 2014 Afgelopen weekend baande een beschonken Britse studente zich een [...]

25/12/2014

Meest gelezen in 2014 (8): Kinky studentenfeestje loopt uit de hand

Artikel dateert van 21 november 2014 Toen politiemannen na een klacht van geluidsoverlast aanklopten [...]

24/12/2014

Studenten bouwen Sagrada Familia in ijs

Vijftig studenten van de Technische Universiteit Eindhoven hebben na hun stunt vorig jaar, waarbij ze [...]

23/12/2014