Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom wij en het monster van Loch Ness iets unieks met elkaar gemeen hebben

Af en toe duikt het monster van Loch Ness nog eens op in de media. Zelfs in de nieuwe media, want de [...]

08/11/2014

Dé hotspot voor design lovers vind je in Gent

Vintage meubels zijn tegenwoordig super hip en duiken alsmaar meer op in de Vlaamse livings. Ben je [...]

07/11/2014

P-magazine duikt vandaag in je boezem

Daar is P-magazine weer met de tweede Dag van de Décolleté. Het magazine doet een oproep [...]

07/11/2014