Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hogeschool opent pop-upleslokaal in winkelcentrum

Een tekort aan leslokalen in scholen is een vaak voorkomend probleem, ook bij de Karel de Grote-Hogeschool. [...]

31/10/2014

Zweedse trend: van kot naar micro-flat

Op veel studentenkoten is er sprake van een plaatstekort en weinig comfort. De Zweedse huizencommissie [...]

30/10/2014

Zo zou een les er moeten uitzien

Amerikaanse leerkracht Alex Wiggins, die al 15 jaar les geeft, kroop gedurende twee volledige dagen [...]

30/10/2014