Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 tips om rijker te worden

Staat jouw spaarvarken er maar magertjes bij? Tijd om die buik wat te spekken. Tien handige spaartips, [...]

29/10/2014

Studente gebruikt (toch geen) seks om te cityhoppen

Ju Peng, een 19-jarige vrouw uit Shanghai, postte een opvallende reisadvertentie op de Chinese website [...]

29/10/2014

2440 studenten gebruiken geniale spiekmethode… of toch niet

In China hebben zo’n 25.000 studenten - verspreid over zeven verschillende locaties in de provicie [...]

28/10/2014