Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Begeleiding voor studenten met 2e zit

De punten zijn nog maar net bekend, en toch zitten veel studenten alweer met hun neus tussen de boeken [...]

08/07/2014

Binnenkort afschaffing au-pairstatuut?

Vele jongeren trekken er voor of na hun studies een jaartje tussenuit om een buitenlandse cultuur op [...]

07/07/2014

Hogeschoolgebouw ontruimd

Wie in september sociaal agogisch werk of modetechnologie en textiel wil studeren aan Hogeschool Gent [...]

03/07/2014