Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit Cambridge zoekt chocoladefan

Attention, all cocoa addicts. De beroemde universiteit van Cambridge is op zoek naar een student(e) [...]

18/08/2014

Tips om vlot talen te leren

1.       Maak er een reis van Nergens zal je de taal zo goed en snel [...]

16/08/2014

Leuke dingen voor tijdens een korte pauze

Wat kan je zoal doen tijdens een pauze van 15 à 30 minuutjes? Veel! Wees een beetje creatief en zet je [...]

13/08/2014