Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten printen goedkope 3D-arm

Een team studenten van de Amerikaanse Central Florida universiteit heeft het leven van een kind ingrijpend [...]

30/07/2014

Studenten aangeklaagd voor doop

Het is wat laat op het jaar, maar in Luik zijn eind juni 3 studenten diergeneeskunde aangeklaagd wegens [...]

29/07/2014

Smartphonecontrole na ongeval

Iedereen weet dat sms’en of telefoneren achter het stuur gevaarlijk is. Wie een smsje stuurt tijdens [...]

28/07/2014