Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse studenten blinken uit in financiële kennis

Een dikke pluim voor onze Vlaamse studenten, want hun financiële kennis behoort tot de absolute top. [...]

10/07/2014

Gent Jazz tegen vriendenprijs, inclusief gratis drankje

Vanavond begint Gent Jazz, een van de gezelligste festivals van het seizoen. Studenten hebben een streepje [...]

10/07/2014

Toelatingsexamen geneeskunde benadeelt meisjes

Het ingangsexamen voor (tand)arts blijft aartsmoeilijk. Slechts 10% van de deelnemers slaagt, en meisjes [...]

09/07/2014