Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse student wil lange zomervakantie niet kwijt

Er is de laatste dagen heel wat te doen over de adviesnota van de overlegorganen van de Vlaamse universiteiten [...]

26/05/2014

Dingen die je zal missen aan het studentenleven

Met het einde van dit academiejaar, komt voor sommigen ook het einde van het studentenleven in zicht. [...]

26/05/2014

‘Assassin’s Creed’ kweekt kritische geschiedenisstudenten

De makers van de ‘Assassin’s Creed’-games gaan tot het uiterste om de wereld waarin [...]

26/05/2014