Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kulak vraagt studenten niet naar WK te kijken

“Heb je de volgende dag een examen, dan vragen wij je om niet naar het WK voetbal te kijken.” [...]

22/05/2014

Studente misleidt Facebook-vrienden met 'schijnreis'

Dat je lang niet alles moet geloven wat er op Facebook te lezen en te zien is, was de moraal van het [...]

22/05/2014

Op 1 september al terug naar de aula?

Vliegen studenten in de toekomst na zes weken zomervakantie al terug de aula in? De overlegorganen van [...]

21/05/2014